Mapy: Rotacje cz.1
Hejka Kociaczki ^^
Wracam do was o 8:11, bo mam koncert i nie idę do szkoły :D
Dzisiaj pogadamy o Rotacjach map - co to jest, po co to jest i o co w tym chodzi? ^^ (Temat zainspirowany http://editormap.blogspot.com)
Każda mapa ma swoją kategorię, czyli rotację. Na górze mapy (gdzie widać czas, myszki i szamana) widnieje mały znaczek. To jest rotacja, do której mapa została lub zostanie przydzielona.
1. P0 - Normalna mapa, którą zatwierdzamy w edytorze za 40 serków. Moderatorzy mogą przydzielić ją do innych kategorii (np. w temacie na cafe ,,Azyl dla Mapek").
2. P1 - Tu są mapy chronione, czyli takie, które nie nadają się do innych kategorii, ale są wystarczająco dobre na P1.
3. P3, P13 - Mapy na Bootcamp. Takie mapy muszą być trudne (trudniejsze od Racingowych), ale możliwe do przejścia.
4. P4 - Normalny Szaman. Mapki z Szamanem - nie mogą być trudne (nowi gracze), ale nie mogą być łatwe (doświadczeni gracze).
5. P5 - Mapy z Rysunkiem. Takie mapy robimy w Viprin's Drawing Editor.
6. P6 - Mechaniczne Mapki - Takie mapki są trudne do zrobienia. Używasz gwoździ, silników i innych rzeczy.
7. P7 - Mapy bez Szamana (na room 1) . Takie mapki muszą być możliwe do przejścia bez pomocy szamana, ale ciekawe.
8. P8 - Dwaj Szamani. Współpraca dwóch Szamanów na mapce, (w edytorze możemy zrobić jednego szamana, ale zgłaszając mapkę do moderacji, da się to zmienić)
9. P9 - Mapy z portalami, kolizjami myszek itp.
10. P10 - Survivor, czyli mapy, na których Szaman zrzuca myszki z podłoża, by umarły.
11. P11 - Survivor Wampiry, na tych mapkach uciekamy przed myszką-wampirem (ktoś się w nią zamienia), lub sami nią jesteśmy i przemieniamy w wampiry innych.
12. P17 - Racing. Trudna mapka bez szamana, nadająca się na wyścigi, ale możliwa do przejścia i łatwiejsza niż Bootcamp.
13. P18 - Defilante. Długie mapki z takim kodem:(<C><P defilante="0,0" L="4800" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>).
14. P22 - Chatki Plemienne. To są mapy do plemienii (nie mają kategorii).
15. P44 - Usunięte mapki. Czyli mapki z oceną 50% na nie.
Mam nadzieję, że pomogłam :)
Papa Kociaczki ^^
~Cola ^^
Wracam do was o 8:11, bo mam koncert i nie idę do szkoły :D
Dzisiaj pogadamy o Rotacjach map - co to jest, po co to jest i o co w tym chodzi? ^^ (Temat zainspirowany http://editormap.blogspot.com)
Każda mapa ma swoją kategorię, czyli rotację. Na górze mapy (gdzie widać czas, myszki i szamana) widnieje mały znaczek. To jest rotacja, do której mapa została lub zostanie przydzielona.

2. P1 - Tu są mapy chronione, czyli takie, które nie nadają się do innych kategorii, ale są wystarczająco dobre na P1.

3. P3, P13 - Mapy na Bootcamp. Takie mapy muszą być trudne (trudniejsze od Racingowych), ale możliwe do przejścia.

4. P4 - Normalny Szaman. Mapki z Szamanem - nie mogą być trudne (nowi gracze), ale nie mogą być łatwe (doświadczeni gracze).

5. P5 - Mapy z Rysunkiem. Takie mapy robimy w Viprin's Drawing Editor.

6. P6 - Mechaniczne Mapki - Takie mapki są trudne do zrobienia. Używasz gwoździ, silników i innych rzeczy.

7. P7 - Mapy bez Szamana (na room 1) . Takie mapki muszą być możliwe do przejścia bez pomocy szamana, ale ciekawe.

8. P8 - Dwaj Szamani. Współpraca dwóch Szamanów na mapce, (w edytorze możemy zrobić jednego szamana, ale zgłaszając mapkę do moderacji, da się to zmienić)

9. P9 - Mapy z portalami, kolizjami myszek itp.

10. P10 - Survivor, czyli mapy, na których Szaman zrzuca myszki z podłoża, by umarły.

11. P11 - Survivor Wampiry, na tych mapkach uciekamy przed myszką-wampirem (ktoś się w nią zamienia), lub sami nią jesteśmy i przemieniamy w wampiry innych.

12. P17 - Racing. Trudna mapka bez szamana, nadająca się na wyścigi, ale możliwa do przejścia i łatwiejsza niż Bootcamp.

13. P18 - Defilante. Długie mapki z takim kodem:(<C><P defilante="0,0" L="4800" /><Z><S /><D /><O /></Z></C>).

14. P22 - Chatki Plemienne. To są mapy do plemienii (nie mają kategorii).

15. P44 - Usunięte mapki. Czyli mapki z oceną 50% na nie.

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Papa Kociaczki ^^
~Cola ^^
Komentarze
Prześlij komentarz